Assistent Food Manager | OK Zwijnsbergenstraat

Functie: Assistent Food Manager | OK Zwijnsbergenstraat
Standplaats: OK Breda | Zwijnsbergenstraat
Aantal uren: 24-32 uur / 32-38 uur

Als Assistent Food Manager van ons OK Grand Café ben je de rechterhand van de Food Manager en samen met hem/ haar zorg je ervoor dat het team in onze keuken perfect op elkaar is ingespeeld, zodat onze gasten goed en snel geholpen worden.

Je werkt mee met het helpen van onze gasten, verzorgt hun bestellingen en daarnaast help je de Food Manager bij o.a. de planning en het werven van nieuwe collega’s. Je speelt ook een belangrijke rol in het inwerken van nieuwe collega’s. 

Met jouw positieve drive ben je in staat een goed en enthousiast team neer te zetten en te behouden. Jouw rol is cruciaal en begint bij de werven van nieuwe collega’s tot aan het inwerken, begeleiden, inspireren en coachen van je collega’s. Hier hoort ook het plannen van de werkroosters bij, zorgen voor voldoende en de juiste trainingen voor jou en je team en in sommige gevallen het goedkeuren van uren.

Jouw servicegerichte benadering en jouw ondernemersgeest komen goed van pas bij het zien van kansen & mogelijkheden om onze klanten nog beter te kunnen bedienen.

Daarnaast zorg je zelf en met je team voor dat het tankstation er altijd op en top verzorgd uitziet, zowel binnen als op het buitenterrein. Vanzelfsprekend werk je volgens de interessante procedures en zorg je voor een veilige omgeving.

Jouw achtergrond

  • Je hebt aantoonbaar MBO+ werk- en denkniveau en je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je hebt ervaring met het werken in een (grotere) horeca gelegenheid;
  • Hierbij heb je enige ervaring opgedaan met het aansturen en begeleiden van teams;
  • Herken jezelf verder in de volgende woorden: “klantvriendelijk”, “pro-actief” en “service- en klantgericht”
  • Daarnaast ben je flexibel, als het om werktijden gaat en je te maken krijgt met veranderingen gedurende de dag
  • Kennis van HACCP is een sterke pré. 

Ons aanbod

  • Marktconform salaris met 8% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen (obv fulltime dienstverband)
  • Interne cursussen en trainingen
  • Jouw eigen OK Personeelspas waarmee je aanzienlijke korting op brandstof, carwash, smeermiddelen en verse broodjes krijgt!
  • Reiskostenvergoeding
  • Flexibele werktijden, met een groot aantal uren per week

Als Assistent Food Manager…

…. is geen dag hetzelfde!

…. ben je het contactpersoon voor collega’s en gasten

…. ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse reizen en zeilen van de locatie

…. geef je leiding aan de horeca medewerkers

…. vertaling je organisatiedoelstellingen naar de dagelijkse praktijk

…. zorg je voor de commerciële uitstraling van het station

…. ben je verantwoordelijk voor een goede personeelsbezetting

Een integriteitscontrole via het waarschuwingsregister van de Stichting Frauderegister Detailhandel is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Contact

Eelco Bosscher

Head of Recruitment

OK Retail

Solliciteer direct

Assistent Station Manager | OK R’dam en Hoek van Holland

Standplaats: OK Rotterdam | Gustoweg
Aantal uren: 24-32 uur

Business Controller Supply Chain | Catom

Standplaats: Breda
Aantal uren: 40 uur

Verkoopmedewerker Shop & Bakery

Standplaats: OK Harderwijk
Aantal uren: 24-32 uur

Pin It on Pinterest